Dimitri de Perrot (CH): Myousic
A hang narratív erejét vizsgáló Dimitri De Perrot nemzetközileg elismert svájci zenész és rendező. több
A hang narratív erejét vizsgáló Dimitri De Perrot nemzetközileg elismert svájci zenész és rendező. több
Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Utolsó előadás dátuma: 2019. október 12. szombat, 20:00
Eljön az a pillanat minden koncerten, amikor már töksötét van, még semmit se hallani; de mi már tudjuk, hogy elkezdődött, de nem zenélnek, és érezni lehet a teret a csendben.
Ennek a várakozással teli pillanatnak a feszültségét használja ki De Perrot. Számtalan estét töltött a színpadon szemben a nézőkkel. Rengetegszer tapasztalta meg azt a mámoros, néha gyötrelmes érzést, ahogy a közönséggel kapcsolatba lép. A reflektoroktól alig látni őket, de annál inkább hallani, érezni. Ezekből indul ki a produkció: a csendes figyelemből, a suttogva beszélgető szomszédokból, a beszűrődő zajokból, a visszhangokból. Mi vagyunk a zenekar és a közönség egyben. De Perrot beül egy székre és megkeresi, ki csinálja itt a zenét. Játékosan és érzékenyen, viccesen, de okosan kifésüli a nézők és az előadás viszonyát: az elvárásokat, az ígéreteket és a csalódásokat.
A hang narratív erejét vizsgáló Dimitri De Perrot nemzetközileg elismert svájci zenész és rendező. Martin Zimmermann barátjával és Gregor Meztgerrel együtt már háromszor járt nálunk cirkuszi produkciókkal: Gopf (2003), 2005 Hoi (2005) és Gaff Aff (2009). Most azonban Julian Sartorius jazz dobossal érkezik, aki gyakran maga készíti a felszerelését, mellyel az ütőshangszerek határait kutatja. Meg azt, hogy hova tűnik a hang, ha már nem hallani?
2024. április 27-én Fluor Tomi és Diaz a Budapest Sportarénában ünnepli meg a nagy szülinapot.
Kukorica Jancsi és Iluska megindító szerelmi története, a csodás, magyar népmesei motívumokban bővelkedő daljáték, mely híven követi az eredeti művet - és amely több mint száz éve visszatérő sikerdarabja a hazai és határon túli színpadoknak -, negyven év után ismét látható lesz a Budapesti Operettszínházban.
A boldogságot, a szerelmet, a szeretetet széles e világon, számtalan kalandon keresztül hajszoló, a végső békét azonban mégiscsak kedvese karjai között meglelő Peer Gynt a 19. századi drámairodalom egyik legösszetettebb alakja. A darab színrevitele és befogadása mindig kivételes erőpróba a rendező és néző számára egyaránt.
Ennek a különleges darabjának nincs próbája, nincs díszlete, nincs jelmeze, nincs rendezője. Egy színész életében csak egyetlenegyszer adhatja elő a…
Az István, a király egy családi viszály története: Géza fejedelem halála után fia örökölné a hatalmat, de a hagyományokra hivatkozva…
Macskabál van az elhagyott színház ódon színpadán. Minden évben egyszer megrendezik a bált, és erre összegyűlnek a környék - nagyon…
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!