Program

Filmvetítés - Világjáró Sorozat - Új – Zéland, az ígéret földje

Nincs aktuális előadás

Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!

Utolsó előadás dátuma: 2020. október 28. szerda, 18:00

Új-Zéland a csendes-óceáni térség déli részének gyöngyszeme, amely két nagy, hegyláncokkal szabdalt szigetből áll. A világ többi részétől régóta elkülönült országot hatalmas óceán veszi körül. Területét egykor őserdők borították. Adottságainak köszönhetően az országot természeti gazdagság és változatosság jellemzi. Első utunk a Déli – szigeten található Palacsinta – sziklákhoz vezet. Élmény egy körséta a morajló tenger fölé emelkedő különleges sziklaalakzatok között. Már az első napunkon ízelítőt kapunk a Déli - Alpok csodás tájaiból, ahol szinte minden kanyar után más szépségben gyönyörködhetünk. A következő programunk Shantytown , az egykori aranyásó város helyén létrehozott skanzen megtekintése. Tucatnyi vízesés mellett felkaptatunk a Déli- Alpok lábainál található Franz Josef gleccserhez, majd a festői Matheson – tó partján sétálva csodálhatjuk meg Új – Zéland legmagasabb hegycsúcsát a 3754 méter magas Mount Cook-ot. Tovább utazunk a sűrű esőerdőben található Thunder Creek – vízeséshez, majd egy festői hágón átkelve a Wanaka tó érintésével jutunk a Déli – sziget extrém sportokról híres városába, Queenstown - ba. Új - Zéland legszebb panoráma útján haladunk tovább a világ egyik leglenyűgözőbb természeti csodája, a Milford Sound fjordhoz. Innen kihajózunk a Tasmán tengerhez, miközben tanulmányozhatjuk a fókák, pingvinek és bálnák világát. A város fölé emelkedő 800 méter magas hegycsúcsra felvonóval jutunk fel, ahonnan Pazar panoráma nyílik a városra, és a közeli tóra. Átrepülünk az Északi – sziget fővárosába Aucklandba. Auckland Új – Zéland legnagyobb városa. Itt él az ország lakosságának egyharmada. A szép fekvésű várost minden oldalról tengeröblök és szigetek határolják. Itt minden negyedik embernek van hajója, ezért nevezik Aucklandet a vitorlák városának. A város legmagasabb épületének a Sky Towernek a kilátó teraszáról tanulmányozhatjuk a város egyedülálló fekvését. Egy mészkő barlangban, teljes sötétségben és néma csendben csónakba szállunk. A barlang cseppköveinek hasadékaiban világító parázsférgek rejtőznek. Minél éhesebbek, annál fényesebben ragyognak. Rotoura városban minden együtt van, a vulkánok, a maori kultúra, a forró vizű források és a haka tánc. Új-Zéland nem csupán a természeti csodák tárháza, hanem kultúrák egyvelege is. Városai angol hagyományokat őriznek, társadalmát pedig a maori történelem formálta. Az egy órás filmet rövid bevezető és gitármuzsika előzi meg. Tartsanak velünk a különleges utazásra!

Ajánlatunk

Kukorica Jancsi és Iluska megindító szerelmi története, a csodás, magyar népmesei motívumokban bővelkedő daljáték, mely híven követi az eredeti művet - és amely több mint száz éve visszatérő sikerdarabja a hazai és határon túli színpadoknak -, negyven év után ismét látható lesz a Budapesti Operettszínházban.

Ajánló

Az ezeregy éjszaka az egyik legismertebb és legcsodálatosabb mese az egész világirodalomban. Páratlanul gazdag és színes történet szerelemről, hűségről, örök…

Figyelem! A vásárlási időkorlát hamarosan lejár!
becsült lejárati idő:
00:00

tétel a kosárban

összesen:

Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!